T-Mobile
Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch wel heel erg blij ben met mijn blingPhone. Afgelopen weekend schrok ik me dan ook een hoedje toen Tony zijn mobiel bijna op de grond liet vallen, hij kon hem nog net op tijd opvangen. Gelukkig maar, want wat als hij hem nou wel had laten vallen? Dan was hij natuurlijk kapot geweest en had hij me gevraagd of hij alsjeblieft zijn oude iPhone terug mocht hebben. En dan was hij vreselijk teleurgesteld geweest als ik hem had uitgelegd dat ik inmiddels erg gehecht ben geraakt aan mijn iPhone, maar dat er eventueel nog wel een hippe Samsung Diva in de la ligt.
Zo’n iPhone nodigt natuurlijk ook uit om af en toe eens te internetten of te twitteren. Daarom lijkt het me wel handig om een internet voordeelbundel toe te voegen aan mijn huidige abonnement. Ik probeer dus al een paar dagen contact te krijgen met T-Mobile, maar dat blijkt nog helemaal niet zo makkelijk te zijn. Eerst heb ik het online geprobeerd te wijzigen, maar dat lukte niet. Daarna heb ik via de chat op de site gevraagd of ze dat voor me konden regelen, maar die adviseerde mij om te bellen met de klantenservice. Dat besloot ik dus gelijk te doen. In het begin was ik nog hoopvol dat ik iemand aan de lijn zou krijgen, een leuk muziekje op de achtergrond maakte dat ik het ook niet zo erg vond om even te wachten. Af en toe verzekerde een vrouwenstem me dat ik zo snel mogelijk geholpen zou worden. Helaas vertelde ze er niet bij hoeveel wachtenden ik voor me had of hoe lang de wachttijd ongeveer was. Na EEN UUR EN EEN KWARTIER heb ik de moed opgegeven en de verbinding verbroken. Bedankt T-Mobile voor de geweldige service!
ik wil je samsung diva wel